lundi 25 juillet 2011

My project

Not that I do not want to succeed in achieving my dreams, but often difficult thing.

I do not dream of becoming a singer, actress or other profession to sort.

I just want to succeed my life there ...

A result has a health problem I lost all ability to do so. I thought that I left ... but someone gave me courage and smile.

So if I should go there on foot and take months to get there, if I must sleep outside in the rain. I would and I would live my dream. Even if that little be short I want to finish.

So I do not mind barriers I would do my best to that!

I do not ask people to help, I just need support.

Could I find it near you at?
-----------
ないこと私は私の夢を達成する上で成功したいのですが、しばしば困難なことはありません

私は、ソートする歌手女優他の職業になるという夢はありません

私はちょうどそこに私の人生通過したい...

スイートには、私がそうするすべての能力を失った健康問題を持っています私は残っていると考え...しかし誰かが私に勇気笑顔を与えた

ので、私は徒歩でそこに行く私は外に寝る必要がある場合はそこ何ヶ月もかかるかどうか私は、私は私の夢を生きるだろうというそれが少し短くなる場合でも、私はフィニッシュしたい

だから私はそのために最善をつくすという障害物を気にしない

私が手伝ってくれる人を求める私はサポートを必要とする

私はであなたの近くでそれを見つける
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire